Mengenai Saya

Foto saya
Kepala Batas, Pulau Pinang, Malaysia

Isnin, 16 Mac 2009

AGM UMNO 2009: Warkah Dari Ahmad Darus

Seikhlas hasrat ...

Semoga Allah menghadirkan ilham untuk saudara membuat pilihan yang terbaik.

Saudara yang dikasihi;

Salam Perjuangan.
Pertama sekali saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kerana dipilih menerajui kepimpinan pemuda dan menjadi perwakilan bahagian masing-masing.
Sesungguhnya peluang yang diberikan ini merupakan tanggungjawab dan amanah besar yang perlu kita laksanakan. Selepas pilihanraya 2008, senario politik negara khususnya UMNO amat berbeda berbanding sebelum ini. Pilihan rakyat menampakkan perubahan keyakinan dan kepercayaan rakyat di lihat berbelah bagi.
Jesteru itu, proses pemilihan kepimpinan UMNO pelbagai peringkat tahun ini sentiasa dilihat bukan sahaja dikalangan ahli UMNO, tetapi yang lebih penting dilihat rakyat seluruhnya. Rakyat ingin melihat siapa pemimpin yang dipilih.
Pastinya, satu faktor penting yang dinilai oleh rakyat ialah siapa pemimpin yang dipilih. Oleh sebab itu, tanggungjawab kita kali ini amat penting dan cukup berat. Sama-samalah kita membuat pilihan yang terbaik.
Bersama-sama ini, disertakan nukilan buku kecil untuk dikongsi bersama. Semoga kita sama-sama mendapat rahmat dan sentiasa di bawah keredhaan Allah S.W.T.

Ikhlas,
Dato’ Ahmad Bin Darus